Τι είδους υποστήριξη παρέχετε και ποιος είναι ο χρόνος απόκρισης?

Οι πελάτες της MagicHost υποστηρίζονται τεχνικά κάθε μέρα επί 24αώρου βάσης μέσω συστήματος υποβολής αιτημάτων (support ticket system). Επίσης, τις εργάσιμες ώρες και ημέρες λειτουργεί υποστήριξη και μέσω τηλεφώνου. Γίνεται συνεχής προσπάθεια ώστε ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα υποστήριξης να μην ξεπερνά τα μερικά λεπτά κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, και τη μία - δύο ώρες κατά τις μη εργάσιμες ώρες και αργίες.

Ενδεικτικά προσφέρεται δωρεάν υποστήριξη στα παρακάτω:

Μηνύματα λάθους στο site σας τα οποία ΔΕΝ προκλήθηκαν από τον ιδιοκτήτη του site.
Μηνύματα λάθους στο λογαριασμό φιλοξενίας σας.
Βοήθεια στην παραμετροποίηση του cPanel
Προβλήματα email
Προβλήματα σύνδεσης FTP
Προβλήματα σύνδεσης στο cPanel

Δεν προσφέρεται δωρεάν υποστήριξη στα παρακάτω:

Θέματα σχεδιασμού ιστοσελίδων
Μηνύματα λάθους στο site σας τα οποία προκλήθηκαν από τον ιδιοκτήτη του site
Θέματα χειρισμού PHP/HTML Scripting
Απλήρωτοι λογαριασμοί – Όλοι οι λογαριασμοί πρέπει να εξοφλούνται την προκαθορισμένη ημέρα, σε αντίθετη περίπτωση ο ιστοχώρος μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Θέματα Search Engine Optimization (SEO)
Θέματα εκπαίδευσης του softaculous το οποίο παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ με κάθε λογαριασμό φιλοξενίας της MagicHost

  • 20 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Μεταφορά δυναμικού site (joomla, forums κλπ)

Η παρακάτω διαδικασία περιγράφει τα βήματα που χρειάζονται ώστε να ολοκληρωθεί η μεταφορά...

Αλλαγή hosting server χωρίς downtime

Για αλλαγή hosting server χωρίς downtime. Πολλοί έχουν πρόβλημα με downtime στην αλλαγή εταιρείας...

Ιδιωτικά ονόματα dns server. ( Οι δικοί σας dns serves)

Ιδιωτικά ονόματα dns server. ( Οι δικοί σας dns serves)Τα ιδιωτικά ονόματα dns είναι DNS server...